Najít vhodné prostory pro vaše podnikání v centru Prahy nemusí být vždycky jednoduché. Pravda, volných místností v domech na dobrých adresách je docela dost, většina z nich je ale opuštěná […]
Číst víceArchiv rubriky: Podnikání
Účetnictví a daně přenechte profesionálům
Nic si nenalhávejme, stále je hodně živnostníků, co se snaží ušetřit a účetnictví si tak nějak smolí sami. No, je to jejich volba, ale když se zamyslíme nad tím, kolik […]
Číst víceINVESTIČNÍ PŘÍLEŽITOST TISÍCILETÍ – AQUAPONIE
O aquaponii jste již pravděpodobně slyšeli. Jedná se o systém určený pro pěstování rostlin, které nejsou syceny z půdy, nýbrž z živného roztoku. Tato forma pěstování se využívá velmi dlouho. […]
Číst víceProč využít virtuální kancelář
V žádném podnikání se není možné vyhnout provozním nákladům. K dobrému hospodáři ovšem patří, že se je snaží udržet na co nejmenší možné míře. Jednou z možností jejich snížení, za […]
Číst vícePřekladatelské služby
Každý z nás se jistě již ocitl v situaci, kdy potřeboval odbornou pomoc s přeložením nějakého článku. V takovémto postavení se můžeme nacházet například v zaměstnání či ve škole. Cizí jazyk je v dnešní době velmi […]
Číst víceTriarios: Specialisté na vedení účetnictví, daně a přeměny firem
Pokud podnikáte, sami velmi dobře víte, jak náročná je v dnešní době administrativa. Vedení účetnictví, ale i veškeré formality a správné algoritmy v oblasti daňového hospodaření a odvodů, nepatří mezi nejjednodušší. Jinými […]
Číst víceVyužijte služby registrace ochranné známky
Každý podnikatel se snaží v rámci svých možností budovat určitou kvalitu svých služeb. To, co do své práce vloží, se mu v budoucnosti několikanásobně vrátí, ovšem pouze za předpokladu, že toho někdo […]
Číst víceJak se zviditelnit
Každá firma potřebuje pro svůj úspěch správně mířenou propagaci. Propagovat název firmy a její služby na internetu není nic složitého. Ovšem na název firmy či na další důležité údaje se […]
Číst vícePlaťte jen za reklamu, která opravdu vydělává
Představte si, že existuje reklama, za kterou platíte jen pokud vám opravdu přivádí zákazníky. Konec je roznášení letáků a předražené reklamě, u které nedokážete přesně vyhodnotit, zda měla vůbec nějaký […]
Číst víceTradiční reklamě odzvonilo, na řadě je vyprávění příběhů
Letáky, bannery, letáky, bannery… firmy dnes do zákazníků buší svou reklamu o sto šest a není horší nápad, než se k nim přidat. Řada firem totiž jedná bez řádně promyšlené strategie […]
Číst více